Reklamace

🛠️ Postup pro reklamaci nebo vrácení zboží

Mrzí nás, že nejste se zbožím spokojeni, nebo bylo poškozeno. Uděláme vše pro to, aby reklamace nebo vrácení proběhlo co nejrychleji a jednoduše. Vaše maximální spokojenost je pro nás prioritou.

🔍 Co můžete reklamovat nebo vrátit?

Reklamovat lze výrobní vady, poškozené zboží nebo funkční nedostatky, které nebyly způsobeny běžným opotřebením nebo nesprávným používáním. Musíme upozornit, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele (zakázková výroba), jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, a od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a časopisů. Více viz obchodní podmínky.

📦 Jak postupovat při reklamaci?

Než začnete s reklamací nebo vracením zboží…

Než podniknete jakýkoli krok, prosíme, nejprve nás kontaktujte na e-mailu reklamace@danox.cz nebo telefonicky na +420 774 449 410.
Zboží v našem e-shopu pochází od různých dodavatelů, výrobců a z různých expedičních skladů, a proto se reklamace nebo vracení zboží řeší vždy individuálně – každé zboží může mít jiný postup a jinou adresu pro případné zaslání (v mnoha případech dokonce zajistíme svoz přímo my, nebo zprostředkovaně výrobce nebo dodavatel).

Navíc u některých specifických produktů bohužel není reklamace nebo vrácení možné (např. zboží vyrobené na zakázku, otevřené hygienické výrobky apod.).

Kontaktováním nás předem společně předejdeme zbytečným nákladům i nedorozuměním. Rádi vám poradíme s dalším postupem a vše společně vyřešíme co nejrychleji.

🕒 Jak dlouho reklamace/vrácení trvá?

- Reklamace vyřizujeme vždy nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení, ale zpravidla její vyřízení trvá v řádech několika dní (v závislosti na jejím charakteru).

- O průběhu vás budeme průběžně informovat e-mailem i telefonicky.

- Vrácení zboží a následně i peněžních prostředků na váš účet pak v řádu jednotek dní po obdržení zboží.

 

❓ Potřebujete dále poradit?

Kontaktujte nás na:

📧 reklamace@danox.cz
📞 +420 774 449 410
nebo přes náš kontaktní formulář.