Doprava a platba

ℹ️ Informace pro zákazníky

Děkujeme, že jste navštívili náš e-shop! Níže najdete důležité informace o nákupu, doručení, platbě a reklamacích. Věříme, že vám pomohou při rozhodování i případném řešení dotazů.

🧾 Jak to u nás funguje?

Náš e-shop funguje zejména v režimu dropshipping, ale nejen v něm – objednávky jsou tedy obvykle vyřizovány ve spolupráci s ověřenými dodavateli, a zboží je zákazníkům zasíláno přímo z jejich skladů (v Česku, Evropě nebo mimo EU).

Díky tomu vám můžeme nabídnout široký sortiment za výhodné ceny a krátké dodací lhůty. Zároveň to ale znamená, že:

- různé produkty se zasílají z různých skladů = objednávka může dorazit ve více zásilkách,

- dodací lhůty mohou být v některých případech delší (obvykle 5–10 pracovních dní),

- adresa pro vrácení nebo reklamaci není vždy stejná – postup řešíme individuálně dle konkrétního dodavatele.

 

🚛 Dodání a doprava

Kdy zboží dorazí?

  • Většina položek (skladových) je doručena obvykle do 2-3 pracovních dní.

  • U objemného nábytku (např. stoly, křesla, skříně) může být doba doručení delší – u každého produktu uvádíme orientační, ale pokud možno co nejpřesnější termín.

  • Odesílání probíhá prostřednictvím prověřených dopravců s možností sledování zásilky.

  • Vámi provedená volba přepravce v košíku je pro nás informativní a preferovaná, nikoliv však z naší strany garantovaná. Snažíme se tímto krokem předejít případným komplikacím jak při expedici, tak i dodání zboží.

Rozdělení objednávky

Pokud si objednáte např. kancelářskou židli a zároveň bytové doplňky, může každá část dorazit zvlášť – od různých dodavatelů, v různý čas.

💳 Způsoby platby

  • Online platba kartou přes platební bránu ShoptetPay

  • Bankovním převodem (na základě zaslaných podkladů pro platbu)

  • Dobírkou - v hotovosti nebo platební kartou při dodání zboží (dostupná jen u vybraných produktů)

Platby jsou vždy 100% zabezpečené a probíhají přes ověřené platební brány.

🔄 Vrácení zboží a reklamace

Nejprve nás kontaktujte!

Než cokoli podniknete, prosíme vás: kontaktujte nás e-mailem na reklamace@danox.cz.
Každý produkt může mít jiného dodavatele a jiný reklamační proces – tím, že nám napíšete, předejdete zbytečným komplikacím a urychlíme řešení. Více informací o možnosti reklamace nebo vrácení zboží naleznete zde.

💬 Důvěřujte, ale ptejte se

Dropshipping má mnoho výhod, ale přináší i malé odlišnosti oproti klasickému e-shopu. Pokud si nejste čímkoli jistí, kontaktujte nás - rádi vám poskytneme upřesnění. Věříme, že si vyberete ten pravý kus nábytku nebo doplněk, který zpříjemní váš domov nebo pracovní prostor. Děláme maximum pro to, aby váš nákup proběhl hladce a bez starostí.